nytt i garderoben och på mobilen

                                                                     TRÖJA -vero moda
Var i staden med pappa innan och fick med mig en svart vit leo tröja hem. Fick också med mig två mobilskal, behövde det med. Pappa skulle iväg så vi hann inte gå in i så många affären. Men i veckan ska jag kanske in igen för att köpa ett par Jeans. Nu ska jag kolla bikinis på Victoriasecrets hemsida. Måste ha en där ifrån eftersom jag ska till Kroatien i sommar. Man måste beställa tidigt eftersom det tar lång tid för den att komma.

Kommentarer
AmandaB säger:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Jo tack det är bra, hur är det själv?:)
Wilma Tagesson

2013-01-27 | 17:35:34
Bloggadress: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback