Svar på frågestund

Hur gammal är du? Jag är 12, fyller 13 i April.

Använder du fondation i skolan? Nej inte längre, gjorde dock det för ca 1 månad sedan.

Har du kille? Nej det har jag inte.

Kan du göra en video när du gör din dagliga sminkning? Ja kanske, måste dock fixa fokus till min kamera först:).

Syskon? Syster och en bror.

Gina vs hm? Gina, men H&M är också jättebra!

Sjunga eller dansa?  Sjunga.

Sommar vs vinter? Sommar får panik nu på vintern då snön inte vill lämna oss:(.

Är du kär? Kanske ;).

Går du i någon sport? Nej haha..

Vad använder du för smink? Kan lägga ut en bild på bloggen på det.

Vilken klass går du i? Sexan, börjar sjuan nu efter sommaren.

Vad heter din bästa vän? Josefine

Glass vs godis? Glass! 

Vilka bloggar läser du? Ganska många men Kenzas, Kissies, Filippa Lindaus och mina vänners!

Hunky dory vs odd molly? Hunky dory.

Jättefin blogg! :)

Vilken skola går du i? Sandaredsskolan

Beskriv dig själv som person? Konstig..

Är du blyg? Ibland men när man lär känna mig är jag verkligen inte det!

Märkes kläder vs vanliga kläder?  Båda är jättebra!

Plattar du ditt hår? Ibland, vill inte göra så mycket med det.

Vilken musik lyssnar du ofta på? Lugna, sånt som är nytt:).

Kan du lägga upp mer outfit bilder? Kan försöka, tar lite tid och jag ibland orkar jag inte.
Jättefin blogg! :)

Vad använder du för smink i skolan? Bas produkter, ska lägga ut bild på bloggen sen:).

Gör du något med ditt hår när du ska till skolan? Nej, jag borstar det bara och tar lite hår olja i.

Åh vilken fin blogg du har Wilma!!❤

Vad vill du göra helst när du blir stor? Resa jorden runt med min bästa vän.

Drömyrke? Sångerska.

Familj? En man och två barn.

Din favorit klädstil?  Jeans och en slapp tröja.

Kan du göra en video när du fixar ditt hår? Kanske.

Favorit program på tv? Gossip Girl, How i met your mother. 

Kan du visa i ett videoinlägg på vad du har i din väska? Aa, jag tror jag kan det.

Bra hårprodukter? Silkesdroppar och ett bra balsam:).

Vilken smak på glass gillar du mest?  Choklad;).

Vart går drömresan? Till Thailand, åh vad underbart det skulle varit!

5 favorit plagg? Visar bild på bloggen.

Bästa sommar minnet? Grebbestad

Vad är det pinsammaste som har hänt dig? Händer varje dag:( haha..

Hur tycker du att en bra vän ska vara? En som man kan berätta allt för och snäll.

Hur spenderar du helst en fredagskväll? Kompisar eller tar det lugnt med en film.

Favorit mat? Tacos!!

Bästa cafeet? Viskan, standard typ haha..

 

 
Frågestunden avklarad. Hoppas ni gillade mina svar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback