öppet hus och nationella prov

 

Varit en bra skoldag idag, som alla andra. Efter skolan gick jag med Josefine hem och sedan gick vi och kollade på träning. Sedan var det öppet hus i skolan som vi ska börja på till sjuan. Pratade om hut framtiden i skolan kommer se ut och hur vi kommer jobba bättre med datorer. Jag tycker han pratade bra och vi lärde oss mycket. Vi gick runt i skolan och kollade i olika klassrum. Ganska långtråkigt då vi har gått där i ett år och vi kunde nästan alla klassrum utantill. 

Imorgon är det nationella prov i Svenska i skolan. Vi ska sitta i aulan i rader och göra dom. Vi kommer sitta ganska länge, jag kan inte sitta still en minut känns det som när det är prov. Brukar få panik och stressa och darra ner jag ser andra som jobbar fort, haha. Vi får se hur det går. Efter skolan imorgon ska jag försöka göra svaren i ett videoinlägg på bloggen. Passa på att fråga någonting då ni har tid att göra det, hörs puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback