Sommaren 2012

Det hela började med vänner , massor med vänner.. Jag var inte hemma mycket , bara när jag skulle sova . Sen åkte vi till Gällstad med mormor och mamma , där hade vi en shopping dag med massa skoj! Vi åkte också till Gräbbestad , oj vad kul vi hade, längtar! Vi åkte dit med mammas kompisar , vi var ca 11-12 stycken. Vi tillbringade  dagarna vid havet, poolen , after beachen . Det var bara soliga dagar förutom lite regn den sista dagen . Där stannade vi i 4 dagar tror jag. Jag åkte till min kusin i götet och hade skit mysigt . Vi shoppade , gick runt i parken och tillbringade dagarna till att umgås helt enkelt . Hon följde med mig hem till regniga Borås och vi hade jätte kul! Vi var i stugan ganska mycket , där åkte vi båt och sola och bada . Liseberg blev det med , 3 gånger! Jag åkte dit med min bästa vän och dom andra gångerna med min familj och släkt . Ulricehamn var vi i också , där var jag med familjen och åkte dit på utflykt. Glömde säga att vi var i Tanumstrand i Gräbbestad! 
 
Det var min sommar , jag spenderade ju typ 5 veckor med vännerna till stan och massa annat . Iallafall har det varit den bästa sommaren hitills , jag hann med så mycket , kändes som att vi bara hade sommarlov i 5 veckor , jag saknar sommaren 2012 sjukt MYCKET. Nu får man förbereda sig för vintern och sen sommaren 2013! Så sjukt taggad på att bli tonåring! :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback